Mina änglar❥

 
 
 
 
Idag har jag varit hos min änglar med mamma. Att åka till dem är något jag bara måste få göra ganska ofta. Jag behöver få åka dit och prata lite för att orka med att fortsätta att bearbeta denna sorg. Jag har märkt att får jag inte åka dit ganska ofta så blir jag mera ledsen. Jag behöver få åka till dom. Även att jag vet att de finns runt oss hela tiden så är det där ändå en plats där de "är". Idag hade jag även med mig "morfar" på huvudet när vi var där. På min 20-årsdag fick jag ett par solglasögon av honom som jag så gärna ville ha (problemet va bara att det var hans). Men så på min födelsedag och även den sista med morfar så fick jag dem, och jag var överlycklig. Så varje dag solen skiner så är han med mig extra mycket för de där solbrillorna är morfar för mig idag❥.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0